Va, els despertem amb una bona dutxa i una cançó:
cargol treu banya, puja la muntanya
cargol bover, jo també vindré
Els farem pujar, però no per la muntanya, sino pels vidres. Els portem fora de l'aula.
Ens costa una mica que s'enganxin, ja que els hem mullat moltíssim, però un cop aconseguit toca fer una bona observació per tots costats.
Un cop a l'aula fem una posada en comú del què ha passat:
- hem portat els cargols a fer psico ALEIX
- han subido mucho MARTINA G
- yo no lo he cogido. Tenía que arribar y no podía MATEO
- hem vist la otra cosa CLARA
- els hi hem vist el forat TELMA
- y lo de abajo nos has dicho que es el peu MARTINA G
- tenían energía MATEO
- para ir más rápido PAU
- pero no podían ir rápido, van despacito MATEO
- perquè són lents PAU
- i per què no queien? JO
- porque son pegajosos PAU
- son babosas CLARA
- i nosaltres podem caminar pel vidre com feien ells?
- no, porque no somos caracoles PAU
- jo sí que puc BRU
- pero te vas a caer PAU
Ara és l'Arnau qui assegura que ell sí que pot.
Però es repeteix el mateix
Ja ho hem vist. No pot ser.
A continuació poso una cartolina fosca al mig
de la rotllana i uns quants cargols al damunt.
Els pregunto si en aquella posició poden caure. La resposta és unànime.
I si aixeco la cartolina, què passarà?
- que están enganxados PAU
- como antes en el cristal, que no se
caían MARTINA G
I si poso la cartolina del revés? Ara hi ha diversitat d'opinions.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada